Wednesday, November 24, 2010

superstar blogger



hai hoi ! oke . takde bende un na cte . cume na try buat award yg yana kasik ni . hehe . btw , thank yana ! fist time wuut owg tag aku ni . ahaaha . :D oke laa . tros kan !

1. Sila jelaskan anda suka berblogging.
---> haha . the answer is becos ndya jeles laa bile nngok membe2 b'blogging . haiyoo . lepas tuh skurang kurang nye ade gak tmpat na luah kan prasaan erk . haha . al maklum la kite idop ni msty ade pahit manis , suke duke kan . so , dengan blog laa ndya bole luahkan sume isi tpendam nun jao dlm atie ni . haha .:)

2. Apa motif anda tarik follower? anda SUPERSTAR ke?
 ----> eh eh ! xsilap ndya , ndya xpena tarik follower tao sebab blog aku ni bukan cntek sgt pun mcm blog kowg2 tuh . ahaaha .:D pling koman pun , ndya cakap sile lihat blog amirandya.blogspot.com tuh . haha . ;) eh eh ! stu lgy , follower aku baru 8 org . mmg superstar sgt kan . haha .

3. Cerita sikit perangai anda
----> haha ! wah . soalan ni . ndya ? yeah . aku ni baek gn owg yg baek gn aku . kalau da wat taik uh , haisssh ! jgn ckp laa . ku pncung kpala kao !
----> then , aku ni pmaaf org nye . tpy aku pling bncy owg yg aku da maap kn xabes2 buat taik . xreti bsyukur tol laa ade owg cam aku ni . bukan sng na cary tao !
----> aku suke lary laju2 . haha . *ayat kao ! 
----> and aku ni seowg yg muda syg owg ! then . kalao da syg , syg gyle gyle na mmpos arh . haha . dan ratu air mate juge . kuikui .:)

4. Pernah terfikir nak masuk magazine a.k.a me-war-war kan blog anda? mengapa?
----> tak pena kot sebab blog ni baru laa . so , xde pape yg bes laa . tpy kdg kdg tringin jugakk . ye laa . nnty msty rmai follower . dan skaligus mnambahkan kawan kawan yaaa ! huyooo insyallah .;)

5. Sila tag blogger lain
*haha . psss ! psss ! cmane na tag . oke . aku tlis jea la .
-faranadh
-dek mas lyana
-dek rabie
-dek faralya
-kaq diana norazlan

oke sudaahh . slesai akher nyaa . haha . bye bye ! ;)


                                           p/s : yeah . ary ketge SPM ya.
                                                                          jgn lupe nngok hoky ptg 
 ni pkol5 ptg tao . 
mlysia lawan pkistan ! yeah .

No comments:

Post a Comment