Saturday, January 29, 2011

hujan takkan henti ..


assalamualaikum.
hye hye! lame kan  tak update. hehe! maklom la, sye kan skrg da fom5. so, kne la hard hard study nye . haha. amat malas tahu sebena ny mau update blog ni . ha, t kalau kte da habis fom5 kte tiap tiap ary update awak tau . mesty anda sume mau tawu kan ape yang berlaku kat aku setelah da nak sampai sebulan di STK @ ASTK tuh. haha, ekcelly, banyak sangat kot bnde yang berlaku . tapy aku cume mau story dengan pic saja . dengan orientasi nye yang gyle kontos , then befday aida yang gyle gyle clebrate nye . haha ! mau tak seronok aku kan byle first time aku dan kawan kawan terjun itu kolam dekat hostel tuh . sumpah best !
next , dengan skrg aku da mule pening pening lalat byle subjek subjek killer tuh da mule mmbunuh ye . haha! paham paham saja laaah ! mahu tak menangis aku byle na buat homework pasti tidak paham . adoydoy! lagi lagi , mane ade takpenat kan byle stk da buat satu sesi skrg . mati aku ! duet pon banyak kuar maa. yelaa . gyle ape kalau sampai pukol3 aku tak makan kan . haha . kalau bole , tiap tiap hari aku rase macam na tipu tipu konon konon demam laa . penat kot kalau tiap2 hari pukol5 baru aku pulang . penat lol !
haha . ni mau cyte pasal 24jan hari tuh . untok kau laah m . takna bace ye ape aku kesa kan . suke aty laa. ape erk na cakap . da laa. aku pon da lupe kan kau dah. takpe takpe. bak kate sowang kawan aku tuh . kite jumpe kat syurge nnty ea . tau tau . :)
lagi satu kan , sejak akhir akhir ni , hati aku ni asyik ujan je . knape erk . masala maken lame datang tak benti benti . aku maken down ! 
heh . dengan itu nye , hah ! mati lagi senang kan .
org yg aku syg , kawan yg aku syg maken jao . mane laa ndya yg dulu kan . dulu kan , ndya ni kan selalu hepy tau . tpy skrg da xlagy dah . 
kalau kte jao dari ostel tuh , mesty da takde ag masala kan . aku sedang pk dan pk pe yg trbaek tok diri aku . haha! mybe korang tak paham pe yang aku rase . korang takde kot kat tempat aku . yang korang tawu asyik na marah dan menyalahkan . kan ?
aku tawu pe aku buat dan tolong jangan pertikai kan . 
aku mahu hepy laa .

No comments:

Post a Comment