Saturday, February 5, 2011

aishiteru~~

hey! sile tatap gmbo calon calon SPM nih dengan rase jeles yoo.
entry last sbelom pulang ke kampung halaman a.k.a hostel. haha. cuty yang sangat tidak indah ye bagi aku kerana sangat banyak homework homework yang ckgu stk kasik tuh. ye, saye tawu laah na spm taon ni kan. so, kne laa sacrifice siket. haha. tapi kan ini hali cuti cikgu. saye mau cuti tapi cigu kasik homework macam gunung lumut tu haa. hmm, takpe laah nak. ekau tuh da na spm, study lebih, makan pon lebih la kan? haha. tak laa. tipu je. hikhik. btw, satu kbanggaan bagi aku ye kawan kawan. amira nadia awak ni sudah kurus ha. al maklum lah, hari hari g sekolah dah 0.01kg kurus. haha. saje je na bgtau pade orang yang cakap saye gmuk tuh. jahat ye mulut, sye koyak kan kang mulut tuh. haha. ganas kan? eh. tak lah. tipu je. 
esok hari ahad? kalau hari ahad mesti tak best kan bagi aku dan budak yang sekutu dengan aku nih. paham ke tidak? kalau ahad sudah tentu lah kne pulang ke hostel stk tuh. aduhh. malas rase nyer kan nak hari ahad tuh dan merase kan seperti ape erk? ntah. no idea laaa. haha. 
then then, aishiteru m. haha. aipp! dah xbole la sbut name tuh. haremm! alaa. rinduu;( haha. kelako!
akhir kate dari saye, saye hanye mau kate kini semangat saye hendak SPM dah mule ade tau. muncul juge awak ye. hehe. aku yakin kejayaan milik aku nanty. insyaAllah. tapi kan. haha. ntah la. saye punye sunshine yang selalu sayang kat saye kan. ade dy yang selalu support sye bile sye down. haha. hehe. dan kawan kawan yang tak pernah jemu dengar masalah sye. thanks a lot! 
Grazie a voi amico. ;)
dan aku skarang yang aku tawu cume mahu mnggembirekan hati kedue mama dan abah aku tuh. aku tak kesa dah sume sume ni. aku cume mau gmbire. no more sdey2 oke. hehe. ;)ape yang perlu aku buat, aku dah buat dah. ape yang kawan kawan aku nak, aku da buat dah. aku buat sume ni untok kawan kawan aku. korang kekuatan aku.dah setel!alhamdulillah~~
oke laa. ini saje untok kali ini. selamat pulang. ;)


pss: jangan lupe dngo lagu AISHITERU ye. like it!
aishiteru.
n.a.d.y.a

2 comments: