Wednesday, March 16, 2011

bile sume kawan kawan update blog. aku pon na update jugak lah! ahahaa.. penat nye. hahaa! ape yang penat erk? ntah laa. baru balek kawad ni. bulan ni mane ade tak busy kan. adoydoy! dengan hoki nye, then kawad lagi. mau tak tcabot kaki ni. haha. takpe lah. taon last der, skali skale tumpahkan jase dan bakti kpade sekolah tercinta ni kan. hah. saye sayang sekolah saye! duidui~~
baeklah. first aku mau cte pasal ape erk, ha. mnduke citekan sket kot sebab hoki dapat no4 la. sdey gyle kot. ala. na wat cmane, da takde rzeky kan. hehe. lagi ape erk. mrentas desa ari tuh saye kan dapat kan no kan 9 kan. hehe. ala dapat jugak kan! wuwuwuuuu~~ banggo cek nooo. haha. rmai jugak rakan seangkatan aku yang dapat no. hehe. bagos yew! permulaan yang baek kan. hahaa. sayo banggoo dengan kowwwwrang! hahaa. ala. yang tak dapat tuh takpe, t next year pra-u kan ade. hehe~hehe. malu doe. masok fb you gambo ni. haha!mane ade tak glamour kan kami. hahaa! atlet dolah go!

knape kan? knape kan? haha. knape ape erk? grr~ aku gagal k? tak kot. belom lagi. tapy knape kawan aku cakap aku da gagal. mane awak tawu? awak tawu k ape yg berlaku kat saye. knape awak mcm nak down kan saye. awak awak. saye tawu pe yang sye wat. saye sndirik kan janji dgn awak. tak kan la saye na mungkiri. saye sayang kawan kawan saye. knape mesti nak dengo cte dari pihak tu jew? cte saye, pe jadik kat sye. de awak sume tawu? cube la awak pk kalau lah bnde ni jadik kat awak, mesty awak akn buat jugak bnde yang same. mesti punye! sye da lame kenal kawan kawan sye. 
dan kamu pule. knape awak tak pcaye saye kan? saye ni sayang awak.. tapi awak cakap sye tak syg awak. eh. mane awak tawu? awak korek ati saye ea? sye dah penat la. ape lah makne nye title KB tu kan. sye sdey dgn awak. awak tak abes2 na sala kan sye kan. knape awak tak bole paham sye?? sye mintak maap sangat2 kalau bagi awak saye salah. tapi tolong lah. sye tak sala kan awak. tapi saye nak awak pk kalau awak kat tempat saye. awak tak paham saye, awak tak tau pe jadik kat saye. ttbe awak ckp gn saye, awak na putos kb. sala saye k?  mati lagi bagos kan. :'(

pade orang tuh. mkaseh byk2 ea. tapi mntak maap, aku tak na pon bnde uw. aku tak mntak pon kan.tapi sumpah, cantek sangat! aku suke. tapi bile aku pk2 balek. aku jadik bency! knape la kau ni bodo sangat na buat bnde ni sume. bency la aku! tolong lah. aku tak suke. aku bency kau. da lah. aku tak kesa da pasal kau. tak na amek tawu lagi dah. ko na buat ape buat lah. kesa plak aku aek. sumpah aku da penat. huahua!! tak nanges pon tau. betol ni! hehe. ;)


bukan sye punye lah. ni pakcik tukang kebun tu punye. saje je masok kan dalam blog ni. aku tak sentuh lagi bnde ni tapi aku da bagi orang. jahat k aku? ish. tak lah. kalau jahat, da lame da aku hempuk hempuk gitar tuh kasik terburai. satu je na cakap.
-my dream come true-
haha. knape erk? mmg bnde ni yang aku nak. tapi nape mesty dari dy ek? knapewwww? tak paham laa. aku takna! paham tak! ko sndirik yang wat aku bnci kau kan! knape aku kenal kau. da la. ko g jew gn dy. tak payah pk aku. cube la ko bency aku ni. bole je kan? cube laaaaaa. pd kawan kawan. aku tak amek la gtar ni. betol. bukan aku punye ni. ndya laen kot. hehe~
haha. da la.next week aku exam sudahh. cepat je kan da bulan3. tup2 nnty da bulan 12 an. hehe. aik cepat gle. haha. da na SPM ni. satu ape pon tak study ag bang. cmane ni. tu la, banyak men sangat aku ni. hehe. btw, aku rindu awak. hehe~ ble na nek skola ni, lame nye. rindu dahhhh! haha.
da la, xpayah pk kot bnde2 kat atas ni, takde bnde pon. hburan smate2. bese la. adat la uw. budak tak mtang ag kan. haha. aku la tuh! hehe! doakan sye kuat oke time dugaan ni. sye da mken down ni. :'(
oke kawan kawan. renung renungkanlah ye. lebiu kawan;)

Saat Kau Tak Di sini.
Seperti bintang-bintang
Hilang ditelan malam
Bagai harus melangkah
Tanpa kutahu arah
Lepaskan aku dari
Derita tak bertepi
Saat kau tak disini
Seperti dedaunan
Berjatuhan di taman
Bagaikan debur ombak
Mampu pecahkan karang
Lepaskan aku dari
Derita tak berakhir
Saat kau tak ada disini
Reff :
Saat kau tak ada
Atau kau tak disini
Terpenjara sepi
Kunikmati sendiri
Tak terhitung waktu
Tuk melupakanmu
Aku tak pernah bisa
Aku tak pernah bisa
cik nadya ungu..

No comments:

Post a Comment