Saturday, March 19, 2011

entry banyak senyum je. haha~

hey kawan! 
kejap je ni. hehe. petang udah balek ostel. hadoy. cepat gile wokk. sumpah malas! lagi lagi esok mau exam. mane ade tak risau aku. cuti ni ape je aku bace bku erk. sejarah je kot aku sentuh. hehe. add math? mule mule na buat function, alamak! terlupe la na buat cmane. mcm mane na SPM ni? mak! toloooongg... ;'(
smalam? jalan jalan, carik pasal. haha. ni pon myra amirah yang ajak. kate nye mau k pc fair. haha. aku pon folow on call je laa. haha. naseb baek ade kakaq nye si mira ni. hehe. btw, thanks tau kaq ami sebab anto kan kite kat uma. hehe. macehhh~
mule mule uw, macam malas gile na g sebab ade masalah siket la. last last, dgn mate yg bgkak bgkak, aku dgn slambe nye g je bando tuh. ah! ape aku kesa kan. haha. tu pon cyan kat miera gn kazen dy, zieka sebab 2jam kot tunggu aku dekat busten tuh. haha. sabo je laa~~
jalan jalan, makan makan, pusing pusing. alhamdulillah. masalah uw ilang. hehe. lege aku. g karok,lepaskan tension. pas uw makan dekat roibo uw, tu pon kaq ami blanje. hehe. thanks kaq. :)
hehe. posing kejap. >miera! pnjam gmbo ni. ;)

then pegi pulak ronde ronde kluang tuh. wah! rase mcm dunie ni aku yang punye! haha. best kilekkk laa! 
pas tuh kan bile da tatau na g mane, last last km jugak tmpat yang ktowg tuju. haha. pusing pusing lagi. aku rase sume owg pon bosan kot bile asyk asyik muke kami. eleh! bising watpe! last last bile penat, akhir nye kami pon dudok at kerusi urut tuh. wah. kne urut uw. sedap gyle. nanti ble da beso t, na beli satu la. letak kat uma. hehe. seronokkk! 
then, g mane lagi erk. tak ingat la. hehe. tup tup da kne balek. haha hang out yang mnyeronokkan. mkaseh ea miera sebab bawak ya jalan jalan. kte lepas tnsion kan. :)
comel pulak. ape lah miera ni. >miera punye gmbo jugak ;)

haha. lastly, esok na exam dah. takot nye. pade korang korang yang bace blog ni, doakan aku dan kawan kawan yep. spm candidate tau ni! hehe. insyaallah. i do my best! ahaaha. rabu ni? rsult spm kuo. haha. aku pulak yang takot. pade kakaq dan abang sume, gud luck ye. smoge rsult STK taon ni gempak tau. aminn~
satu lagi, aku mau cakap mkaseh at kaq ami sebab smalam dy banyak nsihat kan aku. hehe. kaq ami bole jadik pakar motivasi ni. haha. kadang kadang bile pk2 balek, btol lah ape yang akq cakap. thanks..;)

akhirnye, sume kmbali macam biase. hehe. biarlah persahabatan ini sampai akhir nafasku. insyaallah.  ape yang aku harap, takkan ade lagi persengketaan antare kite teman. aku bersyukur mnjadi sahabat baekmu. yuhuuuu! ;)


pade sume, skrg ni aku da oke dah. malas na pk lagi. bnde da lepas jangan ingat lagi. tau2! lupe kan sume yang pahit. yang manis je amek tau.. haha. smoge aku dapat tempuh dugaan yang datang dekat ostel nanty. ape lagi la erk. aku harap sume nye baek2 aje. saye sayang sape yang sayang saye. haha. tak sayang ye sudah! tak heran pon. haha. ape yang jadik pasni, aku kne kuat! kuat! kuat! hehe. kalau kamu sayang saye, kamu mesti trime ape yang tbaek tok saye. hehe. aku bahagie. satu lagi, na jadik macam yuna bole. huahuaaaa! angan angann tnggi na mmpos. haha. tapi mase tu cakap na jadik tntera udare. eh eh! kalau cita-cita ade due bole tak? bole laa. bole laa. haha.
okey la. suda mau pulang. bai bai. aishiteru~~

No comments:

Post a Comment