Sunday, May 1, 2011

indah kan.

hai kawan. kejap je ni. cume mau cakap siket je. mase tade la sayang. 
mnggu ini aktiviti sye cume:
kawad kaki puteri islam 2011.
walaupun aku injured, but aku tersangat puas. 
trima kasih ya allah. saket tu ilang bila kami menang. 
ape la. knangan yang tak kan aku lupe la. haha. 
longkang oo longkang. ;)


dan kami johan. ktua platun trbaik. alhamdulillah. :)
pngakap 01 juge johan. ktua platun trbaek.
polis (L) juge. ktua platun trbaik.
krs (P) juge.
polis (P) tmpat ketige. 
nvmind, korang tetap hebad oke.
dan krs (L) ktua platun trbaik.
dan akhirnye, STK johan kseluruhan.
ehekkk. STK must lead.
nxt week g ngeri. doakan kjayaan kami.
insyaallah. kami buat yang trbaek.
thanks a lot pd abg joe. *ambooyy.. 
kau hebad la. kami syg kau.
juge korang korang yg len. yg byk bantu kami.
hanye tuhan mmpu mmbalas jase kalian. :)
then, skrg ndya da oke sudahh.
mau lupe prkare yang lepas tu.
aku hepi dgn idop aku skrg.
yang pergi biarkan dye pergi. 
exam mken dekad. dan aku sebok dengan kawad,
mau tak nye terok rsult aku t. :(
na nnges arh. haha.
thanks a lot pd kawan kawan yang sntiase support aku.
akan ku pertahankan hubungan ni kawan kawan. hahaa.
aku bangga punye kawan macam korang.
korang kekuatan aku. 
korang sume kb aku. 
kte kuat kan.
oke, thats all. 
sorie. entry amt pndek.
ostel dah pnggil. :)
bai bai.
 
 *aku rindu setengah mati.


No comments:

Post a Comment