Saturday, May 14, 2011

Here We Are..

akhir nye, kami dapat ape yang kami impikan. walaupon, rzeki tak mnyebelahi. tapi aku bersyukur ya allah. ssungguh nye, aku bangge dengan usaha kami. btw, congrate ppi stk. segala penat lelah kami terbalas jua akhirnya. tapi aku tetap sedih sebab tak mampu nak gembira kan sekolah tinggi kluang pada tahun last aku ni. puteri islam stk! kalian bangkitlah sayang. jadi lah yang terbaik oke pada tahun hadapan. hehe. maap ustazah. ini je yang mampu kami beri.
PUTERI ISLAM SEKOLAH TINGGI KLUANG
ngo peringkat negeri-tempat ketiga.
Daerah kluang 2011




btw, mnggu ni sangat penat. mid year sudah mula. so, kte dan kawan kawan sudahh mula study hard. haha. yek yek je kan. haha. paling tak bole bla, sume kawan kawan aku bole plak an tbongkang waktu esok nye na exam math mode. peh. mklum lah, bawu balek kawad an mase tuh. haha. aku pon same. hehe. esok nye, waktu exam, dalam sejarah siot. aku dan kawan kawan tak tido lgsong. haha. sebab math mode sangat susahh. macam nak pecah pale aku. haha.time tuh la bawu na nyesal sebab tak study malam tadi. ahaha.

dan sekarang, aku ade dia. tapi aku masih ingat kau. kenapa ade je bnde yang buat aku ingat kat kau. aku sakit bila dengan kau. kau tk kan paham. jangan tanye knape ego aku ttibe tinggi dengan kau. aku ade sebab!sebab aku benci kau yang sekarang. maaf aku tak kan ade untok kau. tak kan. dan pada huda. aku bole trima kau dengan org len tapi bukan dengan dy. sorry. kalau kau tetap nak dengan dy, sokey. aku tak kan halang lagi kan nak benci kau. tak kan sesekali. aku cume nak yang terbaik untok kau. tapi kau tetap dengan care kau skarang. aku mntak maap huda. aku dah penat dengan kau. so, aku lepaskan kau. tk payah jelaskan kau. dan mohd alif bin mat lazi.
terima kasih banyak banyak sebab kau da berjaya ambik huda dari aku. terima kasih sebab da berjaye putuskan hubungan aku dengan huda. tabik springg dengan kau! ;D



thanks pada dia. sudah buat aku tersenyum. :)
aku gembira.
alhamdulillah ya allah. :)
cik wapiy. thankss. :)
                                                                                                           ♥050511
                                                                                           

No comments:

Post a Comment